Časté otázky
Baliky odosielame do 24h. Štandardné doručenie je do dvoch pracovných dní. Niekedy je treba rátať s jedno dňovou rezervou. Snažíme sa aby zákazník mal svoju objednávku čo najskôr u seba.
O stave objednávky ťa budeme informovať na mail.
Ak si to želáte, radi zmeníme dáta vo Vašej objednávke. Napíšte nám na obchod@nicolips.sk .Prosím nezabudni, že zmenu môžeme uskutočniť, len v prípade, ak nám ju oznámiš pred vyexpedovaním zásielky.
Minimálna cena objednávky je 7 €, alebo 130 CZK vrátane DPH.
Ak chceš stornovať svoju objednávku, tak stačí keď nám napíšeš na email: obchod@nicolips.sk
Do správy je nutné uviesť číslo objednávky, aby sme vedeli o akú objednávku sa jedná.
Prosím nezabudni, že zrušiť objednávku môžeme uskutočniť, len v prípade, ak nám ju oznámiš pred vyexpedovaním zásielky.
Ak ti prišiel chybný produkt, tak stačí keď nám napíšeš na: obchod@nicolips.sk
Ďalej je nutné do správy uviesť číslo objednávky a problém ktorý nastal.
My sa budeme snažiť tvoj problém čo najskôr vyriešiť.
Akcie na produktoch sa menia každý týždeň. Preto nás sleduj na našom Instagrame, tam o všetkom informujeme včas. Instagram: @nicolips.sk
Ak si nevyplnil variabilný symbol, tak pre rýchlejšie spárovanie platby s tvojou objednávkou nám napíš na obchod@nicolips.sk aby sme tvoju platbu mohli čo najskôr nájsť a čo najskôr odoslať balík priamo ku tebe.
Žiadny problém. Pošlite nám e-mail na obchod@nicolips.sk alebo nám zavolaj na +421902124660 v pracovné dni od 11:00 do 19:00.