Časté otázky

Baliky odosielame do 24h. Štandardné doručenie je do dvoch pracovných dní. Niekedy je treba rátať s jedno dňovou rezervou. Snažíme sa aby zákazník mal svoju objednávku čo najskôr u seba. 

O stave objednávky ťa budeme informovať na mail. 

Ak si to želáte, radi zmeníme dáta vo Vašej objednávke. Napíšte nám na obchod@nicolips.sk .Prosím nezabudni, že zmenu môžeme uskutočniť, len v prípade, ak nám ju oznámiš pred vyexpedovaním zásielky.

Minimálna cena objednávky je 7 €, alebo 130 CZK vrátane DPH

Ak chceš stornovať svoju objednávku, tak stačí keď nám napíšeš na email: obchod@nicolips.sk

Do správy je nutné uviesť číslo objednávky, aby sme vedeli o akú objednávku sa jedná. 

Prosím nezabudni, že zrušiť objednávku môžeme uskutočniť, len v prípade, ak nám ju oznámiš pred vyexpedovaním zásielky.

Ak ti prišiel chybný produkt, tak stačí keď nám napíšeš na: obchod@nicolips.sk

Ďalej je nutné do správy uviesť číslo objednávky a problém ktorý nastal. 

My sa budeme snažiť tvoj problém čo najskôr vyriešiť. 

Akcie na produktoch sa menia každý týždeň. Preto nás sleduj na našom Instagrame, tam o všetkom informujeme včas. Instagram: @nicolips.sk

Ak si nevyplnil variabilný symbol, tak pre rýchlejšie spárovanie platby s tvojou objednávkou nám napíš na obchod@nicolips.sk aby sme tvoju platbu mohli čo najskôr nájsť a čo najskôr odoslať balík priamo ku tebe. 

 

Žiadny problém. Pošlite nám e-mail na obchod@nicolips.sk alebo nám zavolaj na +421902124660 v pracovné dni od 11:00 do 19:00.